יום שני, 23 באפריל 2012

אביב הגיע ואיתו הפריחה והאלרגיה

בפוסט היום החלטתי לחלוק איתכם בעיה פרטית ממנה אני סובלת ה-א-ל-ר-ג-י-ה. בתור ילדה לא הייתי אלרגית לשום דבר אבל תמיד שמעתי כשמתבגרים דברים משתנים. גם אני לא האמנתי,אבל אז הגיעה בתי הקטנה והפכה את הכל.
מאז ההריון איתה אני אלרגית לאבק ולעונות המעבר. מכירים את זה שהעיניים מתחילות לגרד? האוזניים מגרדות? הראש מתחיל לגרד והאף נוזל כמו מרזב ביום חורף סוער.




שנים לקחתי כדורים נגד אלרגיה-כאלו שמפילים אותך למיטה כמו סוס מת..השנה החלטתי, די! אני חייבת למצוא פתרונות אחרים. בחודש וחצי האחרונים חרשתי את האינטרנט במטרה למצוא פיתרון ומצאתי כל מיני חברות מעניינות שאת חלקן ניסיתי ואת היתר מתכננת לבדוק. לא רוצה להיראות כמו ג'ירפה עם אלרגיה.


המוצר הראשון שמצאתי וטרם ניסיתי נקרא "Perfect Air" ("פרפקט אייר") מכשיר מהפכני לטיהור ורענון האוויר מאלרגנים, זיהומים, עשן סיגריות וריחות לא נעימים פותח בטכנולוגיה בלעדית המבוססת על שימוש במי ברז המכשיא מבטיח לטהר את האוויר ולנטרל ריחות לא נעימים ניתן לשלב, תמציות מיוחדות, המסייעות בדחיית חרקים וקטילת וירוסים. 

ככה המכשיר נראה
ככה הוא אמור לטהר את הסביבה
המכשיר עולה 590 ש"ח+ משלוח חינם ותמצית אחת מתנה..אפשר להשיג באתר

מוצר אחר שאני אקנה מחר בבוקר הן תמציות צמחים.
הראשונה היא לחך הצמח משמש לטיפול באסתמה, שיעול, קשיי נשימה עקב ליחה, ברונכיט, גירויים וצרידות.אופן השימוש: יש לחלוט כפית מהצמח בכוס מים רותחים, לחכות 10 דקות, לסנן ולשתות. מחיר: 30 ש"ח ל-100 גרם. .


ציפורן חתול / קלנדולה Calendula/Marigold

צמח המחדש תאי עור מתים או פגועים. עוזר נגד גירויים למיניהם (נמצא הרבה בקוסמטיקה לתינוקות). מסייע לטיפול בנשירת שיער ולטיפול בקשקשים. אופן השימוש: יש לעשות מיצוי בשמן זית לפרחים בצנצנת זכוכית למשך כשבועיים כאשר הצנצנת חשופה לאור יום. המינון המומלץ הוא: על כל כמות פרחים יש להוסיף כמות וחצי של שמן זית. כל יום יש לערבב את הצנצנת. לאחר כשבועיים ניתן להשתמש בשמן עצמו כשמן גוף או כמסכה לשיער. בנוסף, ניתן להשתמש בפרחים גם בשימוש פנימי כחליטה. מחיר: 30 ש"ח ל-100 גרם.




סמבוק פירות ופרחים Elderberry

צמח מכייח המטפל בבעיות שיעול והצטננות. בנוסף, הצמח עשיר בויטמינים. לעץ הסמבוק תוצר של פרחים ותוצר של פירות. אופן השימוש: יש לחלוט כפית בכוס מים רותחים למשך כ-10 דקות ולשתות. סמבוק פרחים- יש לסנן. סמבוק פרות- ניתן ומומלץ לאכול את הפרי.

טיפים: מחקרים הראו כי צמח הסמבוק עוזר נגד מחלת השפעת. בנוסף לויטמינים פירות הסמבוק עשירים גם בנוגדי חמצון. מחיר: 40 ש"ח ל-100 גרם



את כל הצמחים האלו גיליתי שאפשר להשוג באתר של חוות דרך התבלינים בחצור הגלילית: הנה הלינק
הבעלים הוא והרבליסט אז אני מניחה שגם ייעוץ אם צריך נקבל. אני יודעת שאת קרם הקלנדולה אני הולכת בוודאות להכין.

מוצר אחרון שיצא לי לבדוק לאחרונה, וקוראיי הנאמנים כבר שמעו עליו בעבר הוא שואב האבק של דייסון.
כתבתי עליו בהרחבה בפוסט המצורף בסלונה: הנה הקישור
כמו שסיפרתי, קיבלתי את השואב הזה לניסיון עם הבטחה שהוא עם פילטרים אנטי אלרגנים מרובים. אני חייבת לציין שבמשך שבוע מהשאיבה הרגשתי טוב יותר.. הוא שאב ממש טוב, לא כמו השואבים האחרים בשוק ובאמת הימים והלילות היו רגועים יותר מבחינת האלרגיה. לא מזמן היו לנו גם יומיים של אובך נוראי עם רוחות וכמויות אבק מטורפות. למזלי הדייסון עדיין היה אצלי בתקופת המבחן. לא האמנתי אבל ברגע ש"הסערה" נגמרה, תוך 1/4 שעה, הבית כולו היה שאוב ולא היה אפילו רמז אחד קטן לכמות האבק הנוראית.

הצלחתי לשרוד בזכותו את היום הזה יחסית בשלום. אני בהחלט שוקלת לקנות אותו למרות שהוא יקר לי בסביבות ה 2000+. אבל ללא ספק, מוצר שמשחק במגרש של הפרימיום.

מקווה שגם אתם מצליחים לשרוד את התקופה הזאת בלי יותר מידי אפצ'ים וגירודים. ממליצה בחום לא להתייאש ולחפש את הדבר שיקל עליכם.

מבטיחה לספר בקרוב איך היו החליטות.

שיהיה המשך שבוע מקסים
הבלונדה.