יום שלישי, 12 ביוני 2012

גלוסיבוקס מאי-הסקירה האחרונה

כבר כמה חודשים שאני מקבלת כל חודש את חבילת הגלוסיבוקס לסקירה..החודש אחרי שקיבלתי את "הקופסא הלבנה של קליניק", החלטתי שזאת תהיה הסקירה האחרונה שלי. אני מודה שהקופסה הראשונה הייתה נחמדה,אבל משם מבחינתי כל חודש החבילה נהייתה פחות אטרקטיבית ובמחשבה עליכן הלקוחות הלב נחמץ.


חודש מאי הוצהר כחודש ההפתעה של קליניק, את הקופסה של מאי קיבלתי לפני שבוע ב-4 ליוני. השליח כהרגלו לא מתאם הגעה ובזמן שהייתי בעיצומה של הדרכה עם לקוחה,קיבתי טלפון "אני פה ליד הבית שלך את יכולה לצאת לקחת את גלוסיבוקס"..לא! אני בתל אביב למה לא תיאמתם מראש? "כי לאזור שלך אנחנו לא נוסעים הרבה וזה היום היחיד אז לא מתאמים. למי שלא יודע אני גרה במושב ליד יבנה..25 דקות נסיעה מתל אביב..ממש סוף העולם!!!!


כשפתחתי את החבילה נפלו פניי הקופסא נשארה אותו דבר, אבל המוצרים התכווצו..אלו ממש דוגמיות שמקבלים בסופר פארם מכל דיילת יופי בחינם!!!!


בקבוקון של מייבש לק-פיצפון..מספיק ל 2 מריחות אולי..המחיר לגודל מלא 78 ש"ח!! מצטערת אני קונה את שלי ב WOW והוא עושה בדיוק את אותה העבודה ועולה רק 5 ש"ח.


דוגמית פיצפונית של מסקרה של קליניק- היא מספיקה למריחה אחת בדיוק- מחכה שיהיה לי אירוע שבו אבדוק את המסקרה כי היא חד פעמית.


המוצר הבא שהגיע בגודל דוגמית הוא הבושם קוד לונה החדש מבית Giorgio Armani -אהבתי את הריח, בגלל שגם זו דוגמית חד פעמית אני מחכה לאירוע מיוחד בשביל להשתמש.




המוצר שהגיע החודש בגודל מלא- פילינג גרגירים לניטרול ברק של Clean & Clear . אני אוהבת פילינג יומי- את הריח שלו לא אהבתי אבל אחרי השימוש יש תחושה של רעננות, כמו לנשום מנטה. לי הוא לא מתאים לסוג העור אז העברתי הלאה לחברה.


המוצר היחיד שאהבתי החודש הוא מסכת הלחות היומית של קליניק- היא ממש קלילה על הפנים-לא מרגישה כבדה ושומנית, אבל לא מחזיקה 24 שעות כמו שהיא מתיימרת- אחרי כמה שעות העור שלי שוב הרגיש יבש.
מחיר מלא ל 50 מ"ל 318 ש"ח.


אז החלטתי להישאר נאמנה לכן הקוראות, ולהמליץ רק על מוצרים שאני מאמינה בהם ומתרשמת מהם לטובה.


כדאי לכן לחכות לפוסט הבא..הוא יהיה מאד מאד מעניין:-)


הבלונדה