יום חמישי, 17 במאי 2012

ניסיתי מוצרים של ג''ייד בוידאו+הפתעות בסוף הסרטון

שוב אני כאן עם וידאו חדש בפינת- הבלונדה מנסה בשבילכן איפור.


השבוע מדובר באייליינר של ג'ייד שקיבלתי מסדרת Idyllic long lasting eyeliner, אני קיבלתי את הבחור בצבע הטורקיז.




המוצר השני הוא לק מסדרת Crystalic, quik dry. אני קיבלתי את מס' 20 schiaparelli pink .





בסרט וידאו, אני מנסה את האיליינר ומראה לכן את הלק- זאת התוצאה הסופית בוידאו תראו את הדרך.


אם את רוצה לראות את הסרט המלא דרך האתר של יוטיוב לחצי כאן

ועכשיו להגרלה כמו שהבטחתי. ההגרלה מתחילה הערב- יום חמישי  ה 17.5.12 ותסתיים ביום ראשון  ה 20 לחודש. שמות הזוכות יוכרזו ביום שני ה 22.5.12.

בשביל להיכנס להגרלה כל מה שאת צריכה לעשות הוא:
1. להירשם לערוץ היוטיוב שלי מעל הסרט -פשוט ללחוץ על כפתור ה subscribe או הרשמה-הנה הלינק: https://www.youtube.com/watch?v=vZvKT3FtB8o
2. לעשות לייק בדף הפייסבוק של הבלוג: https://www.facebook.com/hablonda
3. להצטרף כקוראת של הבלוג בריבועים הקטנים למעלה.
4. לכתוב תגובה פה למטה עם כתובת האימייל שלך ובאיזה מהמוצרים היית מעוניינת לזכות.

שיהיה בהצלחה לכולן

הבלונדה

יש לנו זוכות:

- בבושם אנג'ל זכתה- מרים יוסקוביץ'
- בלק הורוד של ג''יד זכתה- שרון!.

הודעות נשלחו אליכן באימייל מזל טוב!!!!


6 תגובות:

  1. היי אני אשמח להשתתף והייתי מעוניינת לזכות נורא בבושם האנגל, האמת שבחיים לא היה לי את הבושם הזה ואני אשמח להתרשם! יום נפלא
    mor-le@inter.net.il מור

    השבמחק
  2. אני אוהבת את הסרטונים שלך כי את מנסה אותם בלייב , אשמח אם תעשי עוד.
    אהבתי מאוד את האייליינר בצבע הטורקיז המטלי.
    מבין השניים אהבתי את הלק הורוד של ג'ייד.

    האימייל שלי - adidoska0@walla.co.il

    השבמחק
  3. 1. נרשמתי
    2. עשיתי
    3. הצטרפתי
    4.miriamyoskovich@walla.co.il והבושם אנג'ל נורא ישמח אותי בתור זכייה, ולא רק בגלל הריח אלא גם בגלל העיצוב הנורא יפה שלו, לדעתי...
    תודה ובהצלחה לכולם! :)

    השבמחק
  4. הי בלונדה,
    קיבלתי את הלק, איזה כיף :) תודה רבה לך!

    השבמחק
  5. הי בלונדה,
    קיבלתי את הלק, איזה כיף :) תודה רבה לך!

    השבמחק