יום ראשון, 3 ביוני 2012

פוסט מלבושים סודי-ומי זכה בפילינג גוף???

בשבוע בעבר בשיטוט מקרי באשדוד בדרך לאוטו אחרי הקניות בסופר, עברתי ליד החנות החדשה האהובה עליי.
מהחלון הייתה שמלה וזוג מכנסיים קצרים שפשוט קראו לי . וכשהבגדים קוראים לך,לא תבואי?


הבטחתי לבעלי שאני נכנסת רק ל 5 דקות לא יותר, הבעיה שהבת הקטנה שלי הייתה איתי, היא חייבת שאמא תבדוק כל מדף ותוציא להראות לה כל בגד-אני, אמא פולניה טובה לא יכולה לאכזב אותה, פה התחיל המסע של שתינו!!
התחלנו בשמלות הקיץ-כל השנה אני מחכה לעונה המקסימה הזאת שבה אפשר "לזרוק" על עצמך שמלה,קצת איפור ולצאת מהבית-אחרי התלבטויות בחרנו את השמלה הזאת: צבעונית עם הדפסים גיאומטריים מבד נשפך, הכי קיץ.



מהשמלות עברנו למדף המכנסיים- כבר כמה קייצים שאני מחפשת מכנסיים שיהיה מספיק קצרות כדי לכסות איזה טפח אבל לא ארוכות עד הברכיים-פה סוף סוף מצאתי ובצבעי הקיץ: כחול זרחני וירוק זרחני- האנקדוטה המצחיקה הייתה עם המוכרת-היתה שם בחורה אתיופית יפייה שנסתה לשכנע אותי לקנות מכנסיים כתומים-הסברתי לה שלבנבנות כמוני יראו כמו גזר אבל שהיא תראה משגע-פה התחיל הדיון הקבוע של "הדשא של השכן". היא סיפרה כמה הייתה רוצה להיות לבנה כמוני ואני קיטרתי על זה שאני חולמת על צבע השוקולד שלה..בסוף סגרנו כמובן על כחול וירוק.


הגרסה היום יומית- בדרך לים או סתם אחה"צ.
מכנסיים ירוקים-"ביג שופ", חולצה בצבע אפרסק שקופה גם כן מאותה הקניה, סנדלים ורודים בצבע ורוד גלידה של TOGO מלפני 2 עונות,צמיד וינטאג' שקניתי לפני שנים בחנות יד שניה קטנה ברחובות.






הגרסה האלגנטית-אפשר ללכת כך גם לעבודה:
מכנסיים כחולים "ביג שופ", חולצה מחויטת לבנה משנות ה 70, עגילי פנינה מקוריים גם כן משנות ה 70, סנדלי עקב שחורים מ PAYLESS קולקציית הערב של קיץ 2012, חגורה-" בוטיק מיכל" (הארון של אחותי).

ועכשיו לאניגמה: כמה עלו ביחד השמלה, החולצה ושני זוגות המכנסיים? היחיד שהיה קרוב באמת היה שחר רבן הניחוש שלו היה: 180 ש"ח..המחיר האמיתי של כל הפריטים ביחד היה 135 ש"ח.

הבטחתי מתנה למנחש הכי קרוב-אז שחר יקבל ממני צנצנת אישית עם פילינג גוף בייתי שאני מכינה+סימניה מאד מיוחדת לספר-גם מעשה ידיי:-).

אז מה דעתכם על השילובים והפריטים?

ערב מקסים,

הבלונדה