יום שבת, 21 בינואר 2012

רוצה שמלה של רוברטו קוואלי ב 600 ₪???

כמו תמיד גם השבוע מצאתי עבורfן חנות בגדים שתשנה לכן סדרי עולם.
הקוראים הותיקים שלי כבר מכירים את המוטו שלי אז לטובת החדשים אני שוב אסביר.
אני מאמינה שאפשר להיראות מיליון דולר בלי לקחת משכנתא!!

לפני שבועיים ביקרתי בחנות קטנה ואינטימית בגבעתיים קוראים לה :פאשניסטה" של אפרת שטיינברג. הופתעתי למצוא בחורה שמסלול החיים שלה דומה לשלי וגם דרך החשיבה הצרכנית של שתינו מ-א-ד דומה.

אפרת עבדה שנים בהייטק כמנהלת שיווק והחליטה לעשות שינוי ופתחה חנות שבה היא משכירה שמלות ערב של מעצבים מובילים בארץ ובעולם תמורת כמה מאד שקלים בודדים...

גם אני כמוה עבדתי שנים בהייטק בתור מנהלת שיווק,עזבתי  ופתחתי חנות בה אני מוכרת ומשכירה שמלות כלה בסכומים כמותם לא מוצאים בשוקJ.

אצל אפרת בחנות מצאתי שמלות של מעצבים מחו"ל ומעצבים מהארץ לדוגמא. רוברטו קוואלי, ורה וונג, מקס עזריה, ועוד...שמלות ארוכות וקצרות,שחורות וצבעוניות,כשכל אחת היא מיוחדת במינה ואין שתיים אותו הדבר.

החלק שממש אהבתי הוא שאת השמלה לוקחים יום לפני האירוע ומחזירים יום אחרי האירוע ו-ל-א צריך לתת לניקוי יבש!!!!!! אתן מחזירות את השמלה, הנקיון הוא כבר על אפרת!!!
ומי שרוצה מראה מכף רגל ועד ראש יכולה להשכיר גם תכשיטים ותיקים לערב במחירים ממש ממש מצחיקים.

מקסי של MAXAZRIA מחירה כ-500$, וניתן לשכור תמורת 450 ש"ח בלבד ל3 לילות.
 


רק קוואלי שמלת ערב שחורה קלאסית עולה רק 600 ₪




שמלת נחש ממשי של JILL STUART - מחירה כ-500$, וניתן לשכור תמורת 400ש"ח בלבד.


שמלה של ROMEO&JULIET - מחירה 200$, וניתן לשכור ב-175 ש"ח, משמאל - שמלת מחוך עם אבנים של Rachel Roy - מחירה המקורי כ-1500$ וניתן להשכיר ב-500 ש"ח



שמלה כסופה של RONI - מחיר מקורי 350$ - ניתן לשכור ב-250 ש"ח

ורה וואנג


תיק לדוגמא

 אפרת בחנות


החנות


אז לפני שאתן רצות להוציא אלפי שקלים לחתונה של האחים שלכן או לאירוע של חברה, תנו קפיצה קטנה לגבעתיים, מי יודע יכול להיות שקוואלי מחכה שם רק לכן:-)


שיהיה סופ"ש מקסים


הבלונדה