יום חמישי, 10 במאי 2012

ביקור ראשון בחברת קוסמטיקה-ויש גם וידאו

השבוע ביקרתי בפעם הראשונה באחת מחברות הקוסמטיקה בארץ.
לחברה קוראים  OFRA cosmetic.לא תמצאו את המוצרים שלהם על המדפים בסופר פארם, הם נמכרים בבתי הספר המובילים ללימודי האיפור ברחבי הארץ. ובקרב מאפרים, קוסמטיקאיות ובתי ספא נבחרים וכמובן ישירות באתר שלהם. המוצרים באיכות מאד גבוהה, אני אישית התודעתי למוצרים שלהם לפני 1/2 שנה באיזו מסיבה ומאז גלגל השפתונים שלהם נמצא אצלי בתיק באופן קבוע.

במשרדים של OFRA , ג'ינס וגופיה בוטיק לכל המשפחה, נעליים GALI, שרשרת פרחים שאני מעצבת, לק בצבע זהב מטאלי chic, שפתון של מייבלין ניו יורק שקיבלתי בגלוסיבוקס האחרון.

בחברת  OFRA Cosmetics חיכו לנו עם המוצרים החדשים לקיץ 2012. וקיבלנו בסוף היום 3 מוצרים להתנסות בבית.

החלטתי הפעם במקום להתנסות ואחר כך לספר, לצלם את הניסיון שלי ולחוות אותו יחד איתכן.
מתחת לסרטון כתובים כל ההסברים המפורטים על כל מוצר: מה הוא מכיל , כמה הוא עולה ולינק לקניה ישירה.

מקווה שתהנו:



ככה זה נראה בצילום בחוץ, הצלליות קיבלו גוון חום.






 SUN BRONZER משזף חדש במרקם קרמי, נספג בקלות בעור-להבדיל מברונזרים אחרים אין לו את המראה המתכתי והנוצץ, אלא מראה שזוף מט לחלוטין שנראה טיבעי. הוא לא משאיר כתמים ויורד בקלות במקלחת. והשוס הגדול-אפשר למרוח אותו על המייק אפ ואפילו על הפודרה ולא נהיה לנו בוץ על הפנים. מעולה למי שרוצה לעשות איתו רק הצללות.תכולה: 200 מ"ל - שפורפרת ענקית שתספיק לכל הקיץ עולה 190 ש"ח.


 המוצר השני שקיבלתי לניסיון היא הצללית המינרלית החדשה –צללית ב 3 פאזות- למי שלא מבינה בלשון העם ( צללית שניתן למרוח אותה בכמויות שונות ולקבל 3 גוונים שונים). הצצלית מתמזגת עם גוון העור שלנו ולכן על כל אחת הצללית תראה אחרת. גם בתנאים תאורה שונים הצללית תקבל גוון אחר. יתרון נוסף לצללית, מכיוון שהיא מועשרת במינרלים , אם את סובלת מסבוריאה או יובש באזור העפעפים-הצללית מתגברת על היובש ומעלימה אותו.

המוצר השלישי שקיבלתי לנסיון: סומק (פסיפס שיש) המשלב מספר גוונים באריזה אחת , עם הוא מועשר במינרלים.יש להם כרגע 3 גוונים-אני קיבלתי את הוורודים.



2 מוצרים נוספים שראיתי ואהבתי:
מייק אפ מינרלי המבוסס על מינרלים טבעיים במרקם אבקתי דק, כמעט שקוף. מה שאהבתי במיוחד זאת העובדה שהוא מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לסובלים מאקנה ועור רגיש כגון סבוריאה או אסתמה של העור. יש בו אלמנט של חיטוי. כך שמתאים לנערות מתבגרות, נערים מתבגרים, נשים בהריון שסובלות מאקנה ונשים בטיפולי פיריון.


מתקן שפתיים – ליפ ווליום. זהו גלוס מיוחד המכיל פפטידים (חלבונים) שמתקן את קימטוטי השפתיים, קימטוטי "עישון", מגיע ב 5 גוונים ויש גם שקוף לשימוש יומיומי- היתרון- שהוא לא יוצר תלות כמו שפתונים הסטיק להוספת לחות.



 אם אהבתם את הסרט, אני אשמח מאד שתצטרפו לערוץ היוטיוב שלי.

אם אהבתן את המוצרים ורוצות לקנות אותם- אתן מוזמנות להיכנס לאתר של OFRA COSMETICS  ופשוט להזמין. הנה האתר: http://www.ofracosmetics.co.il/


מקווה שנהניתם. אם כן ספרו לי ואכין  עוד סרטים והדרכות:-)
שיהיה סופ"ש מקסים
הבלונדה.