יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

MCSPA גן עדן באמצע הרצליה

החופש הגדול מגיע לקיצו עוד כמה ימים. חודשיים שלמים התרוצצנו ממקום למקום, מנופש פעיל לפעילויות של אחר הצהרים. מבישול עם הילדים להכנת יצירות. מרביצה אינסופית בים לרביצה אינסופית בבריכה. לרווקים בינינו נגמר עוד שבוע "הסיוט" שנקרא ילדים והורים צועקים וצורחים בכל מקום:-).

מבחינתי אין זמן טוב יותר לקחת כמה שעות של חופש אמיתי בשבילנו. כאן נכנסת לתמונה מיכל בלס מ MCSPA בהרצליה. אני מודה שקיבלתי הזמנה ממשרד היח"צ לא התלהבתי. ספא בהרצליה? באמצע החופש? כל מה שעבר לי בראש זה הנסיעה שלי מהדרום למרכז בשיא החום ושיא החופש..אבל הפעם החלטתי להיענות לאתגר.




קבעתי עם מיכל תאריך ושעה לטיפול פנים. בטלפון קיבלתי את הכתובת המדויקת ושמחתי לשמוע שיש חניה פרטית ולא צריך לשלם כסף או לבזבז זמן במציאת חניה.

הגעתי ל MCSPA. את פניי קיבלה מיכל עם הפתעה:מעסה. הן החליטו לפנק אותי בעיסוי שוודי בארבע ידיים וטיפול פנים ביוטי..לא הייתה מאושרת ממני.



MCSPA נמצא בדירה בהרצליה, יש פרטיות מלאה. אין פקידות קבלה, אין אנשים נוספים בג'קוזי, לא מחכים בתור ויש שקט מופתי שעוזר מאד להירגע. חדר הטיפולים נקי בהיר ומזמין. מיכל פשוט בחורה מקסימה, נעימה ומרגיעה.


אחרי כמה שאלות על הבריאות שלי ואם אני סובלת ממשהו החל העיסוי המפנק וטיפול הפנים..אני התאהבתי מיד. זו הפעם הראשונה שקוסמטיקאית לא משכנעת אותי לקנות קרם כלשהוא- מיכל אפילו לא מחזיקה אצלה סטנד עם תכשירים כי היא מצהירה על עצמה שהיא קוסמטיקאית ולא אשת מכירות..
החשש שלי היה שאצא מהטיפול עם פנים אדומות והופתעתי לטובה- הן היו לבנות ומבריקות!
ככה נראיתי בתום הטיפול.

כששאלתי על בעיה בעור הפנתה אותי מיכל לרופא עור- קודם נברר מה זה אחר כך נתחיל לטפל- יש!! קוסמטיקאית שלא עושה ניסויים על עור הפנים שלי:-)))

טיפים שקיבלתי ממיכל לגביי שמירה על עור הפנים:
1. בקיץ ללכת עם כובע רחב שוליים- יפה או לא זה שומר על עור הפנים.
2. לחות לחות לחות-חייבים למרוח פעמיים ביום ולשתות מים- (נקודת התורפה שלי)
3. מגן עור הפנים הכי טוב הוא "מייקאפ"- המייקאפים הנוזליים מכילים לחות+SPF - המייקאפ יוצר שכבת הגנה אידיאלית כי הוא חוסם לחלוטין את קרני השמש.
4. הקרמים הטיפוליים הכי טובים לא נמצאים בסופר פארם- לבעיה אמיתית מומלץ לפנות לרופא עור- הוא כבר ידאג לרקוח משחה או קרם שמתאים לך ב 100% וגם המחיר יהיה נמוך בצורה משמעותית. (מניסיון העבר שלי זה נכון).

שבועיים אחרי הטיפול הראשון ב MCSPA קבעתי שוב תור והגעתי להמשך טיפול פנים..הפגישה השלישית כבר נקבעה.

לסיכום:
מחפשים יום פינוק עם חברות? (יש בספא גם חדר של ג'קוזי ומרפסת גג גדולה), יום פינוק זוגי? או סתם כמה שעות של פינוק אישי. MCSPA הוא הכתובת. המחירים הוגנים.

ליצירת קשר עם מיכל טלפון: 052-8021014
אתר האינטרנט:http://www.mcspa.co.il

כל כך התלהבתי מהיחס ששכנעתי את מיכל לערוך הגרלה בין כל מי שיגיע לדף הפייסבוק שלה ויעשה לייק בשבוע הקרוב. הזוכה יקבל 50% הנחה לעיסוי מפנק.
הנה הלינק לדף הפייסבוק שלה:



לכו ותהנו,

הבלונדה