יום ראשון, 29 בינואר 2012

37 שנים של סטייל??? פוסט יומולדת

היום לפני 37 נולדתי..החלטתי לשתף אתכם ב 37 שנים של סטייל.
עדיין לא החלטתי מה מביך יותר, התמונות עצמן או העובדה שפירסמתי אותן:-)
האמת שאין הרבה מה לכתוב כי התמונות די מדברות בעד עצמן...






בת שנתיים


אוהדת של מכבי תל אביב בכדורסל מגיל מאד צעיר

פה התחיל הפטיש לנעליים


בת 16 מוציאה תעודת זהות ראשונה

כיתה י"א -י"ב..מדעי הדשא

בת 19 וחצי..חתונה!! אני יודעת אני נראית מזעזעת!!!!

ומכאן והלאה מתחילה השגעת!!!








המעיל הכתום המטאלי והנעליי זהב..כמה אני מתגעגעת אליהם..







ואחרונה חביבה מהיום

מקווה שנהניתם ממצעד הפאדיחות:-)

הבלונדה

7 תגובות:

  1. ראיתי תמונות לא מצאתי את הפדיחות
    הכל כל כך אותנטי אז מה את מקשקשת
    תמיד ובכל תמונה נראית טוב
    אבל היום את נראית הכי טוב
    יומולדת שמח

    השבמחק
  2. וואו! איזה מגניב לעשות סקירה כזו.
    שיהיה יום הולדת שמח והמון מזל טוב

    השבמחק
  3. כמה לוקים, כמה תעוזה, איזה יופי.... את נראית אחרת לגמרי בכל אחת מהתמונות!
    מאחלת לך עוד שנים רבות של אקשן ושינויים דינמיים וכייפים בחיים :)
    תעשי חיים! נשיקות

    השבמחק
  4. יאאא כל כך הרבה זמן רציתי לראותת

    1. הבת שלך ממש דומה לך שהיית קטנה
    2. סטייל מטורףףףף
    3. את ה-ו-ר-ס-ת!!!

    השבמחק
  5. מזל טוב!
    יום הולדת זו סיבה מספיק טובה ללכת אחורה ולראות מה עברת .. התמונות באמת מספרות הרבה וזה ממש כייף..

    הבת שלך ממש דומה לך ואייי איזה כייף

    מאחלת לך שנה של הגשמת חלומות תצליחי

    ממני מיכל ( השם השני שלי גם בלונדה חחח:)..)-
    http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק
  6. תודה לכולם על הברכות והמחמאות:-) אז מה איזה שיער הכי מתאים לי???
    מיכל-הבת הקטנה שלי אוספת בבושקות...אהבתי את השם של הבלוג...

    השבמחק
  7. סוף סוף אני נרשמת (זכיתי בשרשרת שלך, זוכרת?).
    המון מזל טוב
    את מהממת בכל מראה
    ואני רואה שהבת שלך בעקבותייך בעניין התכשיטים :)

    השבמחק