יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

שבוע אופנה ראשון אחרי 20 שנה-בלוג ראשון אחרי 36 שנה!


מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הייתי שונה בכל מה שקשור לסטייל,אם זה הרהיטים, התמונות והעיצוב של הבית  או הבגדים שאני לובשת שתמיד היו שונים ותמיד עוררו את התגובות- "טוב רק אצלך זה יפה" ו "רק את יכולה ללבוש את זה ולהיראות מגניב" או לחילופין" מה זה הדבר הזה שאת לובשת?". המשפטים האלו תמיד הגיעו מלווים בחיוך על גבול הגיחוך.

בתקופה האחרונה התגובות מסביבי השתנו ואנשים התחילו לשאול אותי איפה אני מוצאת את כל הפריטים שלי, והאם אפשר להצטרף אליי למסעות הקניות שלי. ואז החלטתי לחלוק עם כולם את השפע,למה שרק אני אהנה, המבחר הוא ענק וכולם יכולים להינות.

החלטתי לפתוח לי בלוג בו אתעד את כל השיטוטים שלי בשווקים שונים, בחנויות קטנות שאף אחד לא שמע עליהן,אני אשתף את הקוראים שלי בחוויות שלי ואלמד גם אותכם איך הרבה פעמים אני הופכת יש מאין, איך לוקחים רהיט ישן או בגד ישן והופכים אותו למשהו חדש עם הרבה סטייל ושיק בלי הרבה מאמץ ובלי הרבה כסף!! .
את הפוסט הראשון בבלוג החדש בחרתי להקדיש לבחור מקסים שנכנס לחיי ולימד אותי שאפשר למצוא גם אנשים טובים סביבנו,כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להיות טוב בחזרה.

לפני שבוע התקיים "שבוע האופנה הישראלי", אני אוהבת מאד אופנה אבל מה לעשות לא חלק מהברנז'ה ולכן לא קיבלתי הזמנות. אני מודה גם לא ניסיתי להפעיל קשרים כדי להיכנס לתצוגות האופנה.

אחד האנשים המקסימים שאני מכירה (שחר רבן הסטייליסט) כן הוזמן .באחד הערבים כתב שהוא הולך לתצוגה של קוואלי כתבתי לו בפייסבוק שכייף לו ואני מקנאהJ. למחרת בערב קיבלתי שיחה מפתיעה ממנו: "יעל יש לי כרטיס ספייר וראיתי מה כתבת, מתאים לך לבוא איתי בבוקר לתצוגה של דורין פרנקפורט?".כמובן ששמחתי מאד והלכתי.

כל הלילה לא ישנתי,כמו ילדה קטנה הטרידה את מנוחתי מחשבה אחת בודדה- "מה לובשים"????.אני יודעת שזה ריקני ורדוד אבל מה לעשות זה "שבוע האופנה" ולא "שבוע הספר".
חיטטתי בארון ומצאתי ג'ינס בגזרה גבוהה, חולצה שחורה,הכנתי מהר מהר שרשרת פרחים בורוד פוקסיה משאריות בדים שמצאתי וכמובן שנעלתי סנדליים עם גרביים בצבע ורוד.
אין לי תמונה,סורי לא הצטלמתי.
  
התצוגה הייתה מרהיבה. הדגמים של דורין פרנקפורט היו נקיים,מדוייקים והעבירו תחושה מקסימה של נוחות קלילות וקצת ארץ ישראל של פעם. אני התאהבתי בשני פריטים: בשמלה הקייצית הפרחונית ובחצאיות המקסי הארוכות. מיד בסוף התצוגה החלטתי שאני חייבת למצוא לי חצאית שחורה ארוכה.

זאת החצאית השחורה שבעקבותיה רצתי לרכוש לי גם אחת!




פריט נוסף חובה במלתחה. מכנסיי חצאית בגזרה גבוהה...אחלה דרך להסתיר את הבטן.







איזה נזר מקסים

בסוף התצוגה שחר המליץ לי בחום להגיע למחרת בערב לתצוגה המסכמת של האירוע בחסות איגי (ארגון שדואג לנוער גאה) הבנתי ממנו שבתצוגה הזאת נתנו לכל המעצבים חופש יצירה בלתי מוגבל-מיד התאהבתי בקונספט כי אין כמו חופש יצירה למעצב,תמיד מוציא את הטוב ביותר.

בבוקר התצוגה נסעתי לירושלים כחלק מהעבודה והטריד אותי שאין לי מה ללבוש (שוב זה שבוע האופנה לא שבוע הספר) בפינת רחוב הלל ראיתי חנות פיצפונית "הביגודית של ויצ"ו". נכנסתי והתחלתי לפשפש..ושם מצאתי את שחשקה בה נפשי יום קודם: חצאית מקסי עפרון שחורה,כ"כ שמחתי,שילמתי 20 ש"ח (כן זה כל מה שהיא עלתה) ונסעתי הבייתה.

בערב לכבוד באירוע הוצאתי מארגז ישן בארון ז'קט ששכב בו קרוב ל 20 שנה (תמיד צחקו עליי)
ויחד עם עגילי פעמונים מטאלים שהכנתי 5 דקות לפני היציאה נסענו אני,החצאית, הז'קט והעגילים לתצוגה של איגי.
שחר ואני על השטיח האדום בתצוגה של איגי.
ותודה לשחר רבן שהביאני עד הלום:-)
חצאית שחורה ארוכה: 20 ש"ח בביגודית של ויצ"ו,עגילים משאריות בדים שהכנתי בדקה ה 90,ז'קט ישן בן 20 שנה בצבע ורוד מטאלי..לא זוכרת אפילו איפה קניתי אותו-בילה בשנים האחרונות על תקן תחפושת. חגורה שחורה עם פייטים שהכנתי לפני שנים.

העגילים שהכנתי בדקה ה 90.


התצוגה הייתה מרהיבה, המוזיקה מדליקה הקהל צחק והיה מאושר,העיצובים פרועים, "הדוגמנים" היו מקסימים והאוירה הייתה בה קסומה.
אני מצרפת תמונות של העיצובים האהובים עליי.


קיי לונג בעיצוב מדליק.



הריקמה של דורית בר אור הייתה מעלפת


חצאת הפליסה הארוכה המדהימה  של לילמיסט. עושה חשק לחזור ולהתלבש כמו ג'יין אייר.




 עידו תדמור- כי כל מילה נוספת מיותרת.





יואבי אתה המלך!!



חזרתי הבייתה עם אנרגיות חדשות,מלאה ברעיונות יצירתיים וחשק עז לעשות קניות:-).

מקווה שנהניתם מהפוסט הפותח. נהניתם? ספרו לחברים שלכם? לא נהניתם חכו לפוסט הבא:-)




התמונות מהתצוגות באדיבות שחר רבן ה-מ-ה-מ-ם שצילם וצילם ונתן לי בכיף את התמונות:-)

8 תגובות:

  1. יעל, כל הכבוד!!!
    נהנתי מאד, מאד...
    לקרוא וגם ל"ראות".
    קדימה,
    כתבי עוד ועוד.

    השבמחק
  2. אשמח להמשיך ולקבל רשמים ומקומות
    סחתיין על העגילים המקסימים

    השבמחק
  3. תודה רבה על המחמאות!!!איזה כייף:-)

    השבמחק
  4. אדירה, פשוט אדירה.

    אני ממש אשמח אם תוכלי לעשות פוסט על קניות באינטרנט, למה לשים לב, טיפים, עניינים...

    השבמחק
  5. נעמה, אני מבטיחה להכניס פוסט כזה לרשימה:-)

    השבמחק