יום שלישי, 3 בינואר 2012

מתנות מיוחדות לגברים לשנת 2012

לקנות מתנה לגבר מבחינתי זאת אחת המשימות הכי קשות בעולם.
לפני שבועיים חגג בעלי יומולדת ובמשך שבוע שברתי את הראש מה קונים? שלא יהיה יקר ושלא
יפול כרגיל במלכודת ה"חולצה", "ספר" ,דיסק" הכל כך באנלי, תוך כדי החיפושים מצאתי כמה מציאות שחלקן יכלתי להרשות לעצמי וחלקן לא.


החלטתי שלכבוד שנת 2012 אני אחפש "בנק" של מתנות איכותיות לגברים וכל פעם שיהיו אירוע מחייב מתנה,אשלוף לי אחת כזאת מהבנק ואהפוך עוד גבר ישראלי למאושר / מופתע.

כבר כמה שבועות שאני משוטטת ברשת ומחפשת כאלו והנה ה"שלל"

הראשון הוא שעון מקסים בעייני, אני אוהבת מאד את הסגנון הספורטיבי..לא זול אבל אם יש לכם כסף להשקיע אז למה לא. מהדורת שעונים מוגבלת חדשה מבית HUGO BOSS מנציחה את שיתוף הפעולה של המותג עם פורמולה 1.

השעון מגיע באריזה מיוחדת ומהודרת תחת ההקדשה "מהדורת ספורט מוטורי מיוחדת". מחירו  3,999 ש"ח
אני בטוחה שבעלי היה נהנה ממנו..אולי נקנה כשנהיה גדולים!!!


לחובבי הפיצוחים והספורט שרשרת "הגרעינים" של המעצבת אור הלברכט. שרשרת גרעיניי החמנייה, עשויים יציקה אורגנית של גרעיני חמנייה ומכאן הטקסטורה הייחודית להם, התכשיט עשוי כסף מצופה, כסף, פליז מושחר ופליז. מחירה 470 ש"ח.

 לקניה ישירה, בעלי לא חובב תכשיטים אז השרשרת המקסימה לא הייתה אפילו אופציה.

 מתנה מיוחדת לגברבר המעשן. נרתיקי טבק מעור אמיתי שמעצבת לבנת קחטה מבוסתן הגליל.
הנרתיק הוא למגלגלי הסיגריות שימצאו פה נרתיק נוח, יעיל וקומפקטי בו כל האלמנטים יושבים יחדיו בסטייל, פרקטיות ובמוצר אחד שיחזיק לשנים רבות. מחירו 150 ש"ח-מחיר מציאה!!!

להשיג אצל לבנת . בעלי גם לא מעשן אבל יש לנו כמה חברים שכן אז אולי הם ירוויחו.


חגורת מטריקס מדליקה של המותג PINEAPPLE .חגורה עשוי עור עליה הדפסה גרפית מיוחדת בעבודת יד שפותחה ע"י המעצבת. מחיר החגורה 275 ש"ח.
 ניתן להשיג באתר שלהם באטסי 


          עוד מתנה מגניבה שאם הייתי גבר הייתי בטוח קונה זה את צמיד העור שהוא גם דיסק-און-קי.
          עולה 175 ש"ח כולל משלוח וכל המידע שלך איתך כל הזמן

לקניה ישירה . כבר אמרתי שבעלי לא עונד תכשיטים?
  

                    בחנות הזאת מצאתי גם עוד צמיד עור שהוא גם סטנד לאייפון..עולה רק 100 ש"ח והוא ממש ממש מגניב.
                    אם היה כזה לנשים הייתי ללא ספק קונה!!!

                              ומתנה אחרונה לגבר המתוכשט..מצאתי באטסי טבעת וינטאג' בצורת ראש אינדיאני
                              מחירה..173 ש"ח כולל המשלוח..טבעת מיוחדת עם אמירה אופנתית.




         דרך אגב לבעלי קניתי בסוף מקינטה שמספיקה ל 6 אנשים,כי הוא ממש אוהב קפה. הוספנו למקינטה קפה טוב ,                
        עכשיו אני רק צריכה ללמוד לאפות ובשישי בבוקר לפני האטרף נוכל לשתות קפה ועוגה על המרפסת.    
        
         מקווה שהצלחתי להפתיע עם כמה רעיונות למתנות קצת שונות.

          אם אתם מכירים עוד,אשמח לשמוע לבדוק ולהמליץ.

         שיהיה לכולנו המשך שבוע מקסים.
                     
           הבלונדה

6 תגובות:

  1. אין עליךךךך!
    חומד את הטבעת :)

    השבמחק
  2. נשבעת לך חשבתי עליך כשראיתי את הטבעת!!!

    השבמחק
  3. אחלה מתנות אספת עבורו.. אני בטוח שהייתי מאמץ את כולן!!! גם את נרתיק הטבק:) היתי מוצא לו שימושים שונים.
    אהבתי את הצמיד עם הדיסק און קי ואת הצמיד לאייפון ואת הטבעת ואת השרשרת גרעין מה זה אומר עלי?????????...........
    היית מתחתנת איתי?.......:)
    שחר רבן
    סטייליסט מלביש אישי ובעל טור ב YNET
    WWW.STYLEYOURLIFE.CO.IL

    השבמחק
  4. סוודר מחמם, או עוד בושם, אני מסודרת, אם שילבתי בסופ"ש של נופש, מושלם. קלי קלות

    השבמחק
  5. שחר, אני חושבת שיש לנו פשוט אותו טעם משובח:-))) אני אישית גם הייתי מוסיפה את התיקים המהממים שאתה מעצב.אז יאללה לעבודה..

    אפרתי..אהבתי את הסופ"ש ששילבת בכל מתנה:-)

    השבמחק
  6. באמת מתנות מיוחדות ואחרות לגברים "אחרים". אני אוהבת לקנות לבעלי בעיקר בגדים טובים, כאלה שהוא לא יפנק את עצמו ביום-יום. מה עוד? הלבשה תחתונה איכותית, אני זוממת על הקולקציה החדשה של דיוויד בקהאם ל H&M, היא הולכת להיות משגעת.
    ובכלל, גדג'אטים כמו אייפד2 או אייפוד הם מתנות שהוא קיבל בשנים האחרונות והיד עוד נטויה. נראה לי שאלה הם גם המתנות שהוא באמת הכי נהנה לקבל בסופו של דבר...

    השבמחק