יום שני, 19 בדצמבר 2011

קולקציית חורף 2012 לקירות הבית


 כמה פעמים חשבתם לעצמכם :" איך מתחשק לי לשנות קצת את העיצוב בבית, לא משהו רציני אולי רק לצבוע איזה קיר."

רובנו חושבים ומאמינים שצריך לחכות לפסח כי "אז יהיו מבצעים" ו "אז גם יותר חם ואפשר לאוורר את הבית".
הכל נכון חוץ מהעובדה שאפשר לעות את השינוי גם עכשיו בחורף, גם בעונה הזאת יש מבצעים,אנשי המקצוע יותר פנויים ואז זמן ההמתנה הוא הרבה יותר קצר,מה שהופך את הרצון לשינוי מהיר וקל יותר.

לפני שבוע הייתי בפרזנטציה של חברת גולדשטיין בבוגרשוב, הם מוכרים טפטים כבר 60 שנה. אפילו האמא של המשפחה עדיין יושבת ומוכרת בחנות.

אני חייבת לציין שבשבילי הקונטציה לטפטים תמיד הייתה, בית של אנשים מבוגרים עם ריח של דבק ושאריות טפט וקיר שניסו לקלף ממנו טפט.

שמחתי לגלות שהיום הדברים השתנו..הטפטים ירוקים, טובים לילדים, הדבקים לא רעילים ולא פולטים אדים כמו פעם. הבסיס עליו מודבק הטפט הוא פליז במקום נייר וככה זה גם שומר על הסביבה וגם על הקיר. בכל רגע נתון כשנמאס מקלפים את הטפט מהקיר וזהו, הקיר חוזר להיות כמו שהוא.


ועכשיו לקולקציה...הרבה יותר מעניין..

הקולקציה של PIP. מעצבת הולדנית שאת העיצובים שלה אפשר למצוא גם על בגדים,נעליים,כלים ועכשיו גם טפטים..לקולקציית חורף 2012 היא קראה "זכרונות ילדות"..והיא באמת כזאת. הכל צבעוני וחגיגי עם אלמנטיים רומנטיים ונאיבים. מחיר ל מ"ר נע בין 80-200 ש"ח.





בדיוק כזה אני רוצה לפינת הקריאה שיש לי בבית...


הקולקציה של SUZANI – דוגמאות של ריקמה אוזבקית אותנטית. ניתן להשיג גם בטפט וגם בבדים תואמים אם חשקה נפשכם בכריות תואמות. הסוזני הוא שמה של הדוגמא העגולה בריקמה.
גם פה טווחי המחירים נוחים מאד ונעים בין 80-200 ש"ח למ"ר.

ויש כאלו מגפיים..זה קנה אותי מייד.:-)

ושוב המגפיים בצד...


קולקציית ZIRCON – מתאמה למי שמחפש את המראה ה"מעושר". גם פה הבסיס הוא פליז.
יש בטפט נגיעות נוצצות ומגע קטיפתי..לפעמים יוצר תחושה של תלת מימד. הטפט הזה עולה 120 ש"ח למטר.








ולקולקצייה היוקרתית באמת MICA- אלו טפטים שאחרי גריסה הודבקה אליהם אבן המיקה המפורסמת. הטפט נותן תחושה אמיתי של קיר אבנים. מי שמעוניין בחיפוי קיר אבן במהירות ובלי הרבה בלגן זהו הפיתרון. טפט המיקה נחשב מאד יוקרתי ונעשה רק בהזמנה מיוחדת. המחיר נע בין 300-350 ש"ח למ"ר.





כמה טיפים לגביי הדבקת טפטים:

-          רצוי לקחת מדביק מומחה ולא להדביק לבד. תכניסו את עלות המתקין לתוך החישוב הכללי שלכם למ"ר ותגלו שהשד לא נורא כ"כ.אתם יכולים לנסות להתקין לבד ולחסוך עלויות אבל זה רק יאריך את הזמן,לא בטוח שתשתמשו בדבקים הנכונים ובסוף יהיה מפח נפש.

-          לא כל מי שכתוב בדפי זהב כמדביק טפטים הוא באמת מומחה- עדיף לבקש מבעל החנות בו קניתם את הטפט המלצות לבעלי מקצוע מומחים שעובדים איתם. אלו מדביקים שעוברים הדרכות בדר"כ לגביי המוצרים החדשים והעבודה שלהם ברמה יותר גבוהה.

שאלה אחת שהטרידה אותי במהלך הפרזנטציה היא ,למה אין מעצבים ישראלים..
אז התשובה היא שיש מעט בתחום וכולם עובדים עם חו"ל. מסתבר שעלויות הייצור בארץ כ"כ גבוהות שמבחינה כלכלית זה לא משתלם. עצוב קצת כי אני בטוחה שיש פה המון אנשים כישרוניים.

את הטפטים בכתבה אפשר להשיג אצל גולדשטיין גלרי טפט בוגרשוב 55, תל אביב. www.tapetim.co.il

תתחדשו.

הבלונדה.

2 תגובות:

  1. אני חולמת על היום שבו אקנה דירה ואז אוכל לעשות בה כרצוני. על הקירות יהיו מודבקים טפטים שונים ,זה בטוח! אני כל כך אוהבת!

    השבמחק
  2. בינתיים רעיון שקיבלתי שאפשר לעשות הוא:
    לקנות טפט, או לבקש שאריות ולעשות מהם פלייסמנטים..
    יש גם טפטים ממש זולים שעולים 15-20 ש"ח למטר.

    השבמחק