יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

חנות קטנה וירוקה!


כחלק ממסע החיפושים שלי אחר מוצרים מיוחדים, הגעתי היום לחנות קטנה ומקסימה
בקניון גן העיר, קוראים לה "הפיה הירוקה".
חנות אקולוגית בה כלהמוצרים הם על טהרת המיחזור והשימוש החוזר. מוצרים קיימים ששעיצבו מהם מוצר חדש לחלוטין.

יש לי חולשה לחנויות כאלו, כייף לי לראות איך מישהו ישב עם קרטון חלב וחשב..איך אני יכול להפוך אותו לצעצוע??? אני אוהבת לראות את היצירתיות והדימיון המתפרצים מכל מוצר ומוצר.

אני מודה שמעולם לא קניתי כי יש מין סטיגמה כזו שהמוצרים המסומנים כ"אקולוגיים" או "ירוקים" צריכים לעלות הרבה כסף. שהם נחשבים פלצנים ומתנשאים..אז זהו שהיום גיליתי שלא!!

ב"פיה הירוקה" מחזיקים מגוון גדול של מוצרים שמתאימים לתינוקות,ילדים ומבוגרים ובמחירים סבירים לחלוטין.

אז לכבוד חנוכה הממשמש ובא החלטתי להמליץ לכם על כמה מתנות אפשריות בתור "דמי חנוכה" שיהיה להן גם קצת ערך מוסף חינוכי וחברתי.

 הקיר בכניסה לחנות, עשוי כולו משקיות ניילון לבנות וירוקות(הירוקות הן הלוגו)..אחלה רעיון לטפט קיר.



אהיל עשוי מצעצועים בהזמנה אישית מגיע בכל צבע וצורה שתרצו..למשל מי רוצה אהיל שכולו עשוי מטרקטורים??  מחיר האהיל 950 ש"ח.




תרנגולת מחמד...עשויה מעטיפות של בקבוקי ליטר וחצי, לא מטילה ביצים אבל גם לא מבקשת אוכל:-)
עולה רק 90 ש"ח.



"פוחלץ" מקרטון (יש מגוון של חיות) ככה אפשר להרגיש "מעושר" אבל לא הרגת חיה על הדרך.
תוצרת ישראל ועולה 139 ש"ח.




 כיסא/ הדום עם תא איסון נראה כמו בול עץ אבל עשוי קרטון ממוחזר. רק 89 ש"ח



עוד הדום / כיסא עשוי מפחיות שתיה מעוכות. 950 ש"ח.



קערת פירות עשויה מתקליט ויניל ישן...הכי מוזיקלי:-) 99 ש"ח.



ועכשיו נעבור לשני רעיונות למתנות לילדים, אני הכי התחברתי לשתי אלו כי הן יכולות להתאים לטווח גילאים יחסית גדול.


רובוט להרכבה ויצירה אישית...הוא הולך זה בדוק!! מגיע בקיט, כל ילד יכול לצייר לעצמו איזה רובוט שירצה. בעיני מקסים עולה 69 ש"ח.


ולדובדבן שבקצפת אין ילד שלא יאהב או שלא ימצא לזה שימוש.

רמקולים ניידים לאייפון,אייפוד אייפד.
הם מגיעים גם כן בקיט, שכולל את הרמקולים עצמם, שתי קוביות קרטון להרכבה וסט של צבעים.
ההרכבה היא פשוט וכל אחד יכול לעצב לעצמו את הרמקולים עם האופי המתאים לו..אפשר להוסיף גם מדבקות ונצנצים אם זו בת:-))) ברור!!!
והמחיר שלהם לא בשמיים בכלל..95 ש"ח.




זהו, סיימנו את הסיבוב בחנות, עשינו קניות ויצאנו עם מתנות מיוחדות לחנוכה, כשהן מגיעות כולן בשקיות הממוחזרות האלו שגם עושות חשק.



תבקרו,תנסו, ספרו לי מה קניתם:-)
יעל.

"הפיה הירוקה" בוטיק אקולוגי,קניון גן העיר אבן גבירול 71.

תגובה 1:

  1. איך אני אוהבת שופינג טוב...
    הצלחת לחדש לי. מתה על חנויות כאלה. אקפוץ לבקר בקרוב.

    השבמחק