יום שלישי, 24 בינואר 2012

מסיבת החלפת הבגדים הראשונה שלי.

 במוצאי שבת האחרונה ביליתי במסיבת החלפת הבגדים הראשונה שלי.
הרבה זמן שמעתי על קונספט המסיבות אבל לא יזמתי או הלכתי לאחת כזאת.

מאז ומעולם נושא החלפת הבגדים היה חלק מחיי, כשהייתי ילדה הייתי מקבלת בגדים של בני הדודים שלי שהיו קטנים עליהם כבר,את הבגדים שלי העבירו הלאה לאחותי הקטנה.
כשהגעתי לתיכון חברותי ואני היינו מחליפות בינינו בגדים,נעלים,תכשיטים אבל אף פעם לא במסיבה.

אחרי שנולדו לי הילדים המשכתי בהחלפות הבגדים בין בני הדודים והחלפות הבגדים ביני לבין חברותי נמשך עד היום.

אבל כשקיבלתי את ההזמנה למסיבה של נשות סלונה החלטתי ללכת, הגיע הזמן לפגוש גם נשים אחרות כאלו שאני לא מכירה באופן אישי, שהטעם שלהן באופנה יהיה בטח שונה משלי ומשל חברותיי ושמחתי שאוכל לחלוק איתן בגדים שפה במושב נחשבים "תחפושות לפורים" כי "רק אני יכולה ללבוש דברים כאלו"J

לקחתי איתי את פיצי הקטנה שהתלבשה במיוחד למאורע..בחרה ה-כ-ל לבד כמו בת 3 וחצי טיפוסית.

הגענו לפיינשמייקר,מקום קטן וחמים על השולחנות היו הרבה תותים,יין מבעבע ונישנושים.
התחושה בהתחלה הייתה מוזרה, מה אני עושה עשיו עם הדברים שהבאתי? איפה אני מניחה אותם? ואני יכולה פשוט לקחת מה שבא לי?

למזלי קיבלה את פניי בשמחה תמר ניר בלוגרית אופנה נוספת ואז הקרח נשבר.

בונת סלונה התגלו כבחורות מקסימות אחת אחת, מגוון הבגדים שהיה שם היה מדליק ובאיזושהיא נקודה הרגשתי לא נעים כי בא לי פשוט ה-כ-ל ,אבל לא נעים צריך להשאיר גם לאחרות משהוJ.

את השקית עם השרשראות והטבעות שאני מעצבת רוקנו אני חושבת תוך שניות,זה היה כייף לראות שאוהבים אותם.

פיצי שמחה לגלות כשמה נשים הביאו בגדי ילדים אז גם היה לה מה להחליף,היא רצתה מאד להוריד את השרשרת שיש לה על הצוואר ולתת בתמורה.

היו גם כמה קטעים מצחיקים, אני הגעתי עם סוודר שקיבלתי בדואר יומיים קודם, כשלבשתי בבית התבאסתי כי היה קצת קטן עליי. כשהגיעה דריה שועלי היא התלהבה מאד מהסוודר ואני מהשרשרת שהביאה. מיד בלי לחשוב פעמיים נשעתה ההחלפה, אני הורדתי את הסוודר ואת מקומו מילאה השרשרת.

החדר,היה עמוס בתיקים ומעילים ולא פעם לא ידענו אם הבגדים והתיקים להחלפה או שזה של מישהי.
קטע כזה היה עם עינת הראל ומעיל שהיא מצאה,היא מאד אהבה לבשה אותו ואז גילתה שיש מפתחות של אוטו בכיס. כמובן שהבינה שהוא של מישהי, אבל היה נחמד לשאול בקול רם מי מחליפה מעיל ואוטו?? כמובן שהמעיל הוחזר לבעלים המקוריים שלו.

אוכל ונישנושים- היש קומבינציה טובה יותר? 


זוכה מאושרת עם שרשרת שלי.

פיצי ואני מגיעות לאירוע.שניה לפני ההסתערות


עינת הראל והמעיל המפורסם


השרשרת שהחלפתי תמורת הסוודר

3 פריטים נוספו שהצטרפו לארון, מעיל זארה ירוק חולצה מאסוס כחולה ושמלת ערב כסופה


רונית ודריה-כייף להכיר בחורות חדשות ונחמדות

תמר ניר-עוד לקוחה מרוצה
    תמונות באדיבות דפנה טלמון

הרעיון הוא מקסים,אירוע שמתאים ל10-20 בחורות ,,כל אחת מכן מוזמנת להרים את הכפפה ולארגן כזה אירוע אצלה בבית עם קבוצת חברות..ככה עושים שופינג טוב ובחינם. אף אחד לא יכעס עליך שבזבזת יותר מידי כסף

מחכה למסיבות הבאות, נראה אולי נארגן אחת כזאת אצלי לפני פורים..נחליף תחפושות.

שיהיה המשך שבוע מקסים.

הבלונדה

3 תגובות:

  1. היה כיף להחליף וכיף לפגוש אותך ואת הבת המושלמת שלך, תמיד רציתי שרשרת שלך ובזכות/ בגלל ההחלפות- זכיתי באחת מהממת! המון תודה.

    השבמחק
  2. ולי היה כייף לקבל את הנעלי לכה האדומות והמגפיים ההורסות שלך:-)

    השבמחק
  3. איזה כיף, נשמע כמו אירוע נשים מאוד נחמד.

    השבמחק