יום רביעי, 15 בפברואר 2012

קורבן האופנה מס' 1 -השיער שלנו!

מה שאנחנו עושות לו..צובעות, מחליקות,מסלסלות,מחמצנות,מפנפנות גוזרות..בקיצור בעיקר מתעללות בשיער שלנו.
אחרי שהעברנו אותו את הויה-דה- לה-רוזה הזאת אנחנו מצפות ממנו: שישאר מבריק, שלא ינשור, שלא יהיו קשקשים שיצמח בריא..אהה..בקיצר חיות בצבע!!.

כמו שראיתן באחד הפוסטים הקודמים,אני נמנית על קבוצת מתעללות השיער הקשה. אחרי הלידה השניה הבנתי מה עשיתי כל השנים..השינויים ההורמונליים+הגיל והצביעות עשו את שלהם..השיער נושר בלי הרף, ולא משנה מה אני מנסה כלום לא עובד..אולי רק חיבור של תוספות אבל לא, אני בכלל לא רוצה להגיע לשם!

לפני שבוע,הזמינו אותי, יחד עם בלוגריות נוספות לאירוע השקה של סדרת השיער החדש של לוריאל  ELVIVE ARGININE RESIST  מודה שהגעתי סקפטית אבל החלטתי לתת להם צ'אנס, אולי בכל זאת משם תבוא הישועה.

אז קצת על הסדרה לפני חוויות ותמונות מהיום בלוריאל:
הסדרה החדשה מועשרת בחומר שנקרא ארג'נין- הארג'נין במקור היא חומצת אמינו שנמצאת בסיב השערה והיא אחראית על צמיחת השערה. במעבדות לוריאל הגדילו לעשות והעשירו את הסדרה החדשה באותו החלבון.

פריט מידע חדש שגיליתי :ככל שהשמפו מעושר במלחים ככה הוא פוגע בשיער,מחליש אותו,מייבש אותו.
ובחומרי שיער שהם טיפוליים בדר"כ רמת המלחים נמוכה ואז השיער לא נפגע.

ועכשיו לקטע הכייפי...הסיפור.
הגעתי ללוריאל בנתניה שם חיכה לנו צוות מקסים של אנשי לוריאל עם ארוחת בוקר מפנקת.
אחר כך הקרינו לנו פרזנטיה מעניינת על חברת לוריאל ופרטים על הסדרה החדשה, ממה היא מורכבת ואיך היא משפיעה..(פעם ראשונה שאני בהרצאה על שיער) היה מעניין למדתי כמה דברים חדשים.

משם המשכנו להפתעה..את המותג בחו"ל מקדמת ג'ניפר לופז. בארץ חיכה לנו הרקדן קלוד דדיה..איש מקסים מקסים שלימד את כולנו על קצה המזלג צעדי ריקוד לטיניים..היה מצחיק ומשעשע.


                                         תמיד אפשר לסמוך עליי בתור אחת שתעשה את השטויות...

 אחריי שסיימנו לאכול ולרקוד,פינקו אותנו החבר'ה מלוריאל בטיפול ניסיון עם המוצרים שלהם..נתחיל בריח: לשמפו ולמרכך יש ריח ממש ממש טוב. למסיכה יש ריח של פסיפלורה ממש עושה חשק לאכול:-)
השיער יצא ממש חלק ואז קיבלנו במתנה פן..(משהו שקורה אצלי בערך פעם עד פעמיים גג בשנה).
בי טיפל ארז אלון שהוא מעצב שיער, עוד איש מקסים שהכרתי באותו יום.



טיפים חשובים שקיבלתי מאלון:
1. תמיד עדיף להשתמש בשמפו ומרכך שהם מוגדרים טיפוליים-ריכוז המלחים בהם יותר נמוך
2. אם אפשרי עדיף לא להסתרק-זה שובר את השיער ומאיץ נשירה.
3. לא להגזים עם פן, במקרה שלי עדיף בכלל שלא.
4. צבעי שיער בסופר-פארם הם פחות "מדוייקים" אבל ריכוזי החמצן שלהם יותר נמוכים.
5. כשמתחילים טיפול בשיער עם שמפו טיפולי, חייבים להתמיד לפחות 3 שבועות,אחרת זה לא משפיע.


וזו התוצאה הסופית. ד"א למי שרוצה לדעת המעיל הוא של חברת אופנה בשם דונה גיי עליה אני אכתוב פוסט בקרוב..השרשרת היא שלי, אני הכנתי אותה ממתכת, סברובסקי וחייל בדיל של שחמט:-)

אחרי האירוע קיבלתי ערכת התנסות של לוריאל אלביב ארג'נין..פסק הדין שלי לאחר שבוע התנסות:
השיער שלי הרבה יותר רך, חלק, אני לא מסתרקת כבר שבוע ואי אפשר לשים לב.
פחדתי שאני אעזוב את H&S הקבוע יהיו גירודים אבל להפתעתי אין. ככה שבסכ"ה בינתים אני די מרוצה.

                                              כך נראית הערכה למי שמחפשת אותה בחנויות.

כמו שהזכרתי,אני בינתיים מרוצה אמשיך ואעדכן בעוד שבועיים.

שיהיה המשך שבוע מקסים וריחני לכולכם.

הבלונדה


3 תגובות:

  1. איזה קטע, ארז הוא בעלה של מישהי שהייתה חברה שלי לפני המון המון שנים וגדלה איתי יחד באותו היישוב.

    השבמחק
  2. אז את יודעת כמה ארז מקסים:-)))

    השבמחק
  3. חחחחחחחחחחח היסטרי!!!
    אהבתי תשפגאט ואת השיער בסוף בכלל :)

    השבמחק