יום שני, 7 במאי 2012

קוויאר שחור-מהיום לא לעשירים בלבד!

כשהייתי ילדה קטנה ובטלויזיה היו סרטים על עשירים, תמיד הראו אותם אוכלים קויאר שחור בשביל להדגיש את העושר והיוקרה. ועם הדימוי הזה גדלתי והאמנתי שאם אכנס יום אחד למועדון האקסקוליסיבי של הנשים העשירות  בוודאי יגישו לי קוויאר שחור.

לפני שבועיים קיבלתי בדואר חבילה עם מוצרים להתנסות, על הקופסה היה כתוב " BEYOND VIP CLUB המועדון האקסקלוסיבי של הנשים שגילו את הקוויאר השחור". התמונה הראשונה שעלתה לי בראש הייתה,של אותן נשים עשירות שראיתי בסרטים. רק שבמקרה שלי לא היה מדובר באוכל אלא בסדרת טיפוח מעושרת בקוויאר שחור.

מודה שברגע הראשון לא הבנתי מה הקשר.. אבל אז התעמקתי בברושור. מסתבר שגילו שלקוויאר השחור יש סגולות של טיפוח והזנת העור והשארתו צעיר. גילו את זה כשהסתכלו על הנשים אשר מוציאות את הקוויאר מהים שחור וגילו שכפות הידיים שלהן נשארות צעירות. בחברת BEYOND הצליחו אחרי שנים של פיתוח לבודד את המרכיבים הייחודיים של הקויאר השחור ולשלבו בסדרת טיפוח מיוחדת.


החלטתי לנסות את המוצרים למרות שאני בעלת עור רגיש מאד עם נטיה לסבוריאה. החלטתי לנסות את הסרום.

הסרום באמת קליל, לא דביק ומשאיר הרגשה של לחות, אצלי הסבוריאה מאד התרגשה ומיד התפרצה ואחרי יומיים של שימוש הפסקתי, זה רק הוכיח לי שאכן יש שם חומר פעיל שהתחיל להמריץ את תאי העור העייפים.

בצער רב העברתי את הסרום,קרם העיניים וקרם הלחות לנסיינית שלי שהייתהבדיוק בעיצומו של חיפוש אחרי קרם פנים טוב. אחרי יומיים קיבלתי טלפון מאושר. עשיתי לה את השנה:-) הקרמים נעימים עם ריח טוב אבל הכי חשוב העור חזר להיות רך וגמיש כמו פעם. במשך היום יש הרגשה של לחות גם אחרי מריחת איפור והסתובבות בשמש. העור נשאר רך כמו אחרי ניקוי פנים ובהחלט מצעיר אותו. כל מה שנשאר לי לעשות זה לקנא:-(..

קרם העיניים 

קרם הלחות ליום

המוצר הרביעי שקיבלתי "מסיכה לפנים" הגרלתי בין הקוראים שלי בבלוג וזכה בה בזמנו בחור.

שם כבר ממש הסתקרנתי איך תעבוד המסיכה-בכל זאת אצל הגברים עור הפנים עובר התעללות יומיומית של גילוח. התוצאות בשטח לא איחרו לבוא.."המסיכה ממש טובה".."אחריה העור ממש רך יותר כמו של תינוק".
מסקנה המסיכה ושלל המוצרים טובים גם לגברים שמעוניינים לשמור על מראה עור צעיר-"לא לנשים בלבד"

איך משיגים את הסדרה אתם שואלים? בחברת BEYOND החליטו לא לשווק את המוצרים בפארמים אלא באופן פרטי לכל לקוחה, ע"י התאמת המוצרים באופן אישי ללקוחה.

כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר לקליניקה: 077-77-222-77 ויועצת תגיע אליכם הבייתה, היא תעניק לכם טיפול פנים ותתאים לכם את הקרמים שהכי מתאימים לעור הפנים האישי שלכם.

או למלא טופס אצלם באתר : הלינק

הנסיינים שלי ממליצים בחום רב. דקה לפני תחילת הקיץ הישראלי הקשה ,זה הזמן המתאים.

אשמח לשמוע אם רכשתם והשתמשתם מה הייתה החוויה האישית מהמוצר.

שבוע מקסים

הבלונדה.





תגובה 1: