יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

סדנת בובות משנות ה 50..קצת יצירה לנשמה

יצירה היא חלק מחיי היום יום שלי, אם זה כתיבה, תפירה או ציור. לפני חודשיים (כן עבר המון זמן) נעניתי להזמנה של חברה יקרה לסדנת צביעת בובות קרמיקה בסגנון שנות ה- 50 שמעבירה פוגי נעים.
כשבוע לפני הסדנה קיבלתי לינק ובו הייתי צריכה לבחור אילו בובות אני מעוניינת לצבוע. אני בחרתי בילד וילדה.

בשישי בבוקר התכנסתנו כמה נשים ל 3 שעות של יצירה משותפת, סביב שולחן גדול, לכל אחת חיכו הבובות אותן היא בחרה מראש לצבוע עם סט של מכחולים, מים, נייר ועוד אביזרים לעבודה.

כך נראו הבובות שחיכו לי באותו יום.



פוגי הסבירה לנו בקצרה את תהליך הצביעה והבטיחה ללוות אותנו ולעזור לאורך כל היום. התחלנו כולנו עם צבע גוף. ככה הבובות שלי נראו אחרי צביעת הגוף ופנים.


ככה נראות נשים "בוגרות" שיושבות וצובעות ביחד:-)

 אפרת לקט המקסימה שיזמה את המפגש- גם אמא מאמנת וגם יודעת איך להינות


כל אחת והמוזה שלה, כל אחת והבובות שלה.




בסוף היום כך נראות הבובות שלי כשהן צבועות. מכאן לקחה אותן פוגי אליה לסטודיו על מנת לעבור שריפה בתנור. בנוסף היא זאת שמציירת להן את העיניים וצובעת את הפנים..בכל זאת עדיף שמומחית תתעסק עם הפנים:-)..


ככה נראות הבובות שלי אחרי שחזרו מצביעת פנים ושריפה בתנור..מה דעתכם?


עשיתי לכן חשק? גם אתן רוצות כאלו בובות? איספו כמה חברות, צרו קשר עם פוגי והיא תגיע אליכן.
אופציה שניה היא לקחת יום חופש ולנסוע אליה לסטודיו שנמצא ברמת רזיאל. שם תוכלו לקנות בובות מוכנות או ליצור בסדנה.

איך מגיעים אל פוגי:

הבלוג של פוגי בתפוז שם יש הסברים על כל הסדנאות, מחירים ותאריכים. לחצו על הלינק. הבלוג של פוגי
מעוניינים להציע לפוגי חברות ולהתרשם מאלבומי תמונות של סדנאות שלה לחצו על הלינק . הפייסבוק של פוגי

מבטיחה להמשיך ללכת לעוד סדנאות ולספר עליהן.

שיהיה ערב מקסים:-)

הבלונדה








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה