יום ראשון, 8 בינואר 2012

אייטם בערוץ 2 בהפתעה.

שלישי בבוקר שבוע שעבר, שיחת בוקר מפתיעה.
מדברים מערוץ 2 ביום שישי ישנה השקה של תוכנית תרבות חדשה'"רגע של תרבות" עם קובי מחט, נשמח אם תסכימי להופיע בתוכנית..ולספר על תרבות הצריכה של הכלות בארץ...שניה אני אחשוב על זה..ברור!!!!
בחמישי בערב הדבר היחיד שעבר לי בראש זה מה אני אלבש, היו כמה אופציות אבל הייתי כל כך עייפה שהלכתי לישון בלי להחליט.

שישי בבוקר התעוררתי, כמובן שהשעון המעורר לא צלצל, אז ההחלטה מה ללבוש נעשתה בספונטניות מוחלטת מה שיהיה,יהיה.

חולצה שחורה מחנות יד שניה בכפר שמריהו, אפודת קרושה מוזהבת ביגודית וי"צו,ג'ינס גבוה חנות להלבשה לכל המשפחה, מגפיים: סין

למזלי,בעלי המקסים הכין לי ארוחת בוקר מפנקת אז לא נסעתי לאולפנים על בטן ריקה.


הגעתי לאולפן ושם חיכתה לי הפתעה: יונתן (הבלונדי שישב בפאנל) משרת במילואים עם בעלי
לא ידענו אחד על השניה והמקריות הייתה נחמדה לשנינו.

עכשיו הגיע שלב ההיכרות. קובי מחט התגלה כבחור מקסים,לבבי נחמד שזוכר שכולנו בני אדם, לכולנו אותם טקסים בבוקר ובכלל לא מתנהג כמו דיווה. הוא יודע להרים את האוירה באולפן ולתת תחושה טובה.
כמוהו גם אביגיל אריאלי, נחמדה, מקסימה ונותנת תחושה נעימה באולפן.

את האייטם על האופנה חלקתי יחד עם בחורה בשם קארין היל, בלוגרית ומנהלת מדיה חברתית.
קארין בחורה מיוחדת עם אוסף מכובד של קעקועים, כאלו שאי אפשר להתעלם מהם, הכי אהבתי את הקעקועים על הרגליים שנראים כמו פס של גרביון,בדיוק כמו שהיו מציירים בעבר עם עיפרון איפורJ

אחרי שעה המתנה קראו לי פנימה,מתחילים הצילומים..חיברו אותי למיקרופון,שקט באולפן מצלמים.

חבורה שכזאת..ליד קובי,הבלונדי זה יונתן מהמילואים

 פה אני מסבירה למה התרבות בישראל צריכה להשתנות בכל מה שנוגע לאופנה "ירוקה" 


פה אני מספרת על סטודיו הכלות שלי, לא אין שום טריק השמלות באמת יפות ולא יקרות.


ולסיום מי שפיספס את התוכנית היכנסו לדף הפייסבוק של הבלונדה ושם יש את הוידאו המלא של התוכנית

ולמי שלא מאמינה..הנה הלינק לדף הכלות שלי בפייסבוק..מוזמנות להיכנס ולהתרשם מהשמלות.

אז עד האייטם הבא..

הבלונדה

תגובה 1: