יום חמישי, 2 בפברואר 2012

PINTEREST ההתמכרות החדשה שלי ! נעים להכיר

זה קרה לפני כמה שבועות, לילה, לפני השינה, רואה צינור לילה. זאת הייתה נקודת האל-חזור,הנקודה שבה "נפלתי לסם":-), סיפרו לי על pinterest.com

מיד רצתי לפתוח לי חשבון..אישרו אותי ביום למחרת ומאז הלילות שלי ללא שינה. אז למי שעוד לא מכיר/ה. ברשת ישנו אתר חברתי חדש שהולך לסחוף את כולנו.

דמיינו לעצמכם לוח שעם ענק בו כל אחד מכל מקום בעולם "נועץ" את התמונות שהוא אוהב ומעניינות אותו.
מכאן השם PINTEREST. כל אחד יכול לפתוח חשבון ולהתחיל לנעוץ את התמונות שיש לו על המחשב או שהוא ראה באתרים שונים באינטרנט,או לחילופין של פריטים שהוא מעוניין למכור.

את התמונות מארגנים "בלוחות" שונים לפי נושאים,כולם רואים את התמונות נהנים וממליצים הלאה.
וככה יוצרים לעצמכם מעגל חברים המתעניינים באותם הדברים ושותפים לאותו הסגנון.

ברגע שהתחלתם אין דרך חזרה:-)..ההתמכרות היא בלתי נמנעת!

הנה כמה תמונות של "לוחות" ויזואלים שלי,בנושאים שאותי מעניינים. 



אני מאד אוהבת ינשופים..לאוסף המלא לחצו כאן

רעיונות לעיצוב הבית לחצו כאן

אוכל! לחצו כאן


ואיך אפשר בלי נעליים!!!! לחצו כאן

תפעול האתר מאד קל ונוח ולכן ממכר.
אם מעניין אתכם לעקוב אחרי ולראות אילו עוד דברים אני אוהבת אתם מוזמנים לפתוח חשבון ולחפש אותי פה בלינק: הבלונדה  ב PINTEREST או ללחוץ על הבאנר בצד הבלוג.

אשמח להיפגש איתכם שם.
שיהיה סופ"ש כייף

הבלונדה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה