יום רביעי, 11 בינואר 2012

עוד מעט יומולדת...מה בא לי מתנה??

בסוף החודש יש לי יומולדת..במהלך השנה האחרונה אספתי לי פריטים שהייתי רוצה לקבל במתנה:-)




בגזרת האקססוריז והבגדים בא לי:



- תיק מנומר של של המעצבת הבלגית  קליאו גולדברנר "רק" 725 ש"ח בבוטיק אליז שבזי 25,תל אביב.
- קרדיגן נמר במראה תלת-מימד של אלף אלף,450 ש"ח בחנות שלהן במתחם נגה ביפו.
- תיק עור עם הדפס של יודה ממלחמת הכוכבים מצאתי בחנות הזאת באטסי. $65.
- משקפי ראייה, אשמח להחליף את הנוכחיות שלי.גם מצאתי באטסי. $154...אולי בשנה הבאה:-))




בגזרת התכשיטים בא לי:




- טבעת זהב 14 קרט עם אמטיסט פראי..$1700 דולר..אצל המעצבת..כנראה ליומולדת 80..
- טבעת ינשוף מדליקה של סטיב מאדן..249 ש"ח...מגיעה בקרוב לישראל לחנויות הרשת
- טבעת עם מפת חפש את המטמון.
- טבעת תמנון גדולה של המעצבת הישראלית בארוניקא..עולה 63 ש"ח..ניתן להזמין ישירות דרך האתר שלה.
- שרשרת מנומרת של אלדו. עולה 199 ש"ח בחנויות הרשת.
- צמיד של מלחמת הכוכבים...כן כן אני גיקית רצינית והייתי שמחה שהמשפט הזה ילווה אותי כל היום. עולה בסביבות 80 ש"ח..באטסי כמובן.
- השרשרת המדהימה עם הטווס בבוטיק הבריטי ridley dowes..לא הצלחתי למצוא מחיר אז אולי היא בחינם:-).




ולקינוח בגזרת הנעליים..כי אין כמו נעליים לשמח בחורה ביומולדת:-)


- נעלי גברים..כי אני אוהבת של המותג היפני Y3..עכשיו אחרי 50% "רק" ב $255.
- נעלי עקב סופר מריו מצוירות בעבודת יד..$135 באטסי.
- חצי מגף שחור מחוספס עולות עכשיו רק 16 פאונד, באתר נעליים למכורים בלבד..אופיס שוז.
- נעליי עקב בעבודת יד עם הרבה פיצ'פקס שמודבקים עליהן..עולות 1,150 ש"ח באטסי...כנראה גם יחכו עוד כמה שנים...
- מגפונים צבאיים של רשת נעלי ספרינג...מתה עליהן..עולות 299 ש"ח..לקנות, לעלות על האופנוע ולנסוע אל האופק. רק נשאר לעשות רישיון ולקנות אופנוע.
- ואחרונות חביבות ,מגפיים מותאמות אישיות ונעשות בעבודת יד,של המותג הישראלי Urban Barefoot, עוקבת אחריהן כבר מעל שנה..לא יודעת כמה עולה אבל יום אחד יהיו לי כאלו..במיוחד בצבע כחול!!


מה דעתכם על הרעיונות??


הבלונד.





תגובה 1:

  1. הקריגן של אלףאאלף מלהיב וכך גם המגפיים של בפרינג. מוכרחה לציין שאת צנועה!

    השבמחק