יום שלישי, 21 בפברואר 2012

שבוע אחד ו 2 הפתעות אופנתיות

מי מאיתנו לא אוהב הפתעות? בעיקר כאלו עם סוף טוב.
כבר הרבה זמן שאני מחפשת בגדים שיהיו אופנתיים אבל לא במידה 34-36 וכאלו שלא נראים כמו של כולם.

השבוע נסעתי לבניין פנורמה לקנות כפתורים ועוד כל מיני אביזרים לתכשיטים שלי רק שהפעם משהו השתנה בסיבוב הרגיל. תמיד סיפרו לי על בית טפר ששוכן ממש ליד, בו נמצאות חנויות מפעל של הרבה מעצבים ישראלים.  מודה, כשאני מגיע לאזור אני בלחץ, קונה מהר מהר בשביל להספיק להגיע הביתה ולקבל את הילדים מהבי"ס גן. השבוע היה לי זמן והחלטתי לקפוץ לראות על מה כולם מדברים.

נכנסתי לחנות הראשונה שראיתי, השם לא אמר לי הרבה "דונה גיי". לא שמעתי עליהם אבל החלטתי לבדוק. הופתעתי לטובה מהדברים שראיתי בייחוד מהשמלה היפה הזאת שהיא שילוב של דמוי עור ובד.


החלטתי שאני חייבת לקוראים שלי קצת יותר מידע על החברה והעיצובים,הצגתי את עצמי בנימוס ושאלתי ברב חוצפה אם מותר לי להיפגש עם בעלי החברה או המעצבים...שיחת טלפון קצרצרה 5 דקות המתנה ומצאתי את עצמי בלב העשייה של דונה גיי:-)

פגשתי את הבעלים התופרות,המעצבות קבוצה של אנשים מאד נחמדים וחמים.
אז מה גיליתי...דונה גיי עובדים שנים בשוק הישראלי,עד היום הם עיצבו לחנויות בלבד ולא מכרו בכלל תחת המותג שלהם.המשפחה במקור מאיטליה ומשם האהבה לעיצוב.

הנה לוחות ההשראה של המעצבות של דונה גיי. העיצובים מושפעים מתצוגות האופנה בחו"ל ומהטרנדים העולמיים.



בבית טפר יושבות תופרות,תדמיתניות, העבודה כולה כחול לבן, הבדים נקנים בחו"ל הרבה מהם מאיטליה..הנה בד שמצאתי לפני גזירה..מושפע מאד מההדפסים הגיאומטריים שאופנתיים עכשיו.


הקולקציות של דונה גיי יוצאות במספר מצומצם של דגמים ומס' מצומצם של כמויות,כך שאין הצפה בשוק מאותו הדגם..קולקציות חדשות יוצאות מידי שבועיים וכך נוצר מצב שבכל ביקור בחנות תמצאי משהו אחר.

הנה כמה דגמים שנמצאים עכשיו "בעבודה" ...בקרוב בחנויות..



מהז'קט הזה לא יכולתי להוריד את העיניים...כמה שהוא יפה

עוד משהו שאהבתי במיוחד הוא מדף שבו מוכרים "דגמים" -אלו פריטים שעיצבו ,תפרו ובסוף הוחלט לא להכניס לקולקציה..יש פריט אחד בלבד והם נמכרים בסביבות ה 150 ש"ח לפריט...

זה המעיל שאני רכשתי לעצמי שם...

חנויות הרשת פרושות בין ראשון לציון עד חדרה. לאחרונה התחילו בדונה גיי בשיתוף פעולה עם בתי קפה.לקוחה שמגיעה ויש לה יומולדת מקבלת במקום "חגיגת יומולדת אישית".יש הפננינג שלם בחנות והיא מקבלת גם קפה ועוגה..רעיון נחמד:-)

ככה נראות החנויות

הנה עוד כמה פריטים שאהבתי



אני כבר מחכה לקולקציות הקיץ שלהם ובטוח אבקר שם שוב בעתיד...המחירים כמו בזארה רק המידות יותר מתאימות לנשים שהן לא פטיט.

ועכשיו להפתעה השניה של השבוע...חזיות!!! מי מאיתנו לא רוצה להתחדש בהן  בלי לקחת משכנתא??
בשבוע שעבר מצאתי חנות ב EBAY מלטביה..כן כן לטביה..הם מוכרים חזיות ב $15-$16 דולר והמשלוח חינם.
החלטתי שאין פה סיכון גדול מידי והזמנתי לי 2.  ההפתעה הגדולה הייתה שלקח פחות משבוע והן הגיעו, והן באיכות ממש טובה וממש נוחות. אז הנה הלינק לחנות,תקנו ותהנו.

אשמח לשמוע מכן על הביקור בחנויות דונה גיי ואיך הייתה החוויה שלכן שם:-) כמובן שתמונות שלכן מתקבלות תמיד בשמחה.

שיהיה המשך שבוע מקסים ומלא בהפתעות.
הבלונדה.

תגובה 1:

  1. את רצינית ? לא הכרת את השם ?
    אפילו אני הכרתי אותם, לפני שנים...

    השבמחק