יום חמישי, 5 באפריל 2012

אופנת ליל הסדר! מהו התכשיט המושלם? ויש גם תחרות

בליל הסדר רובנו לובשים לבן, אצלינו במשפחה נהוג לקנות בגד חדש לליל הסדר ורצוי שיהיה לבן.
כשאני חושבת על תכשיט שיהיה קלאסי, עדין, נשי וחגיגי אני חושבת פנינים.
מאז ומעולם היו הפנינים התכשיט של משפחות האצולה, שחקניות הקולנוע ונשים שחיפשו את המראה הקלאסי.


הנסיכה דיאנה וענקי הפנינים המפורסמים שלה.

 אן בולין מלכת אנגליה, הייתה מפורסמת בשרשראות הפנינים שלה.

אליזבת טיילור, אודרי הפבורן בארוחת בוקר בטיפאני, ג'קי קנדי,שרה ג'סיקה פארקר,קתרין הייגל. כולן עונדות פנינים למראה קלאסי ונשי במיוחד.

מה דעתך להדביק פנינים על הגבות לליל הסדר?

גם את שולחן הסדר אפשר לקשט עם פנינים ונרות, אני בטוחה שבקיץ ארצה אהיל פנינים כזה במרפסת.


כיסוי פנינים לנייד, תיק פנינים עתיק שמוצב בימים אלו במוזיאון המטרופולין בניו יורק, נעלי כלה מעוטרות בפנינים ושרשרת פנינים מיוחדת מאד לכלות.


שרשרת פנינים ענקית אצלי בסטודיו- אותה אני אענוד לליל הסדר.




תחרות המתלבש או המתלבשת הכי טובים בליל הסדר!

ביום שני אני אעלה פה פוסט מיוחד של תצוגת אופנה ליל הסדר. אשמח אם תשלחו לי את התמונות שלכם. הזוכה שיבחר ע"י הכי הרבה לייקים אצלי בבלוג יזכה במסיכת פנים של חברת ביונד מעושרת בקוויאר שחור!!



גברים- גם אתם מוזמנים לשלוח תמונות שלכם המסיכה היא גם לגברים לא רק לנשים!


כל מה שאתם צריכים לעשות זה:
1. ללחוץ לייק בדף הבלוג בפייסבוק ולהצטרף כקוראים.
2. להצטלם ולשלוח את התמונה אליי למייל hablondaofna@gmail.com
3. אחרי שאפרסם את התמונות תאספו כמה שיותר חברים שיעשו לייק לדף של הבלונדה ולתמונות שלכם.

שיהיה לכם חג שמח,

הבלונדה.

תגובה 1:

  1. אוי.. התמונה לפני האחרונה, של שרשרת הפנינים על המלמלה - מדהים מדהים!!
    בהחלט תמונה מעוררת השראה :)

    השבמחק