יום שישי, 13 באפריל 2012

הגלוסיבוקס הראשון שלי לכבוד פסח

אביב הגיע ואיתו קופסת הגלוסיבוקס הראשונה שלי:-)..איזה כייף לקבל מתנה כזאת לחג.יש מספיק ימי חופש בהם אפשר להירגע ולנסות את כל המוצרים שקיבלתי.


הפריט הראשון שממש שמחתי לראות שיש לי בקופסה הוא הפילינג אורז של חברת דרמלוג'יקה..כבר שנים שאני משתמשת בו יום יום- הוא עדין מאד מאד (ואני אשכנזיה לבנה עם עור עדין ולבן) הוא לא שורט את הפנים ונותן תחושה אמיתי של ניקיון.  עכשיו יש לי פילינג קטנטן לנסיעות- מיד נכנס לתיק. מחירו 338 ש"ח ל 75 מ"ל ושווה כל שקל.

הפריט השני ששמחתי שראיתי היה הלק של חברת OPI.

הלק מגיע מגדול של TRAVEL SIZE פיצפון..הבת הקנטנה שלי התלהבה כל כך..שתינו מיהרנו להתמרח בו..הצבע שלו מעלף גוון Big Apple Reg. והחזיק יפה כמה ימים טובים. עוד פריט חובה שיכנס אתי לתיק הנסיעות הבא. עכשיו אני מקווה שימציאו גם אציטון פיצפון.

פריט שאני מודה שלא הבנתי בהתחלה (למה שמו לי קונדומים)..לא בגלל הגודל אלא האריזה קצת מוזרה..
לחברת קוראים COMPEED זהו פלסטר לעקב כף הרגל, מתיימר להיות עמיד לכמה ימים ולהקל על כאב השלפוחיות שנוצרו תוך 10 שניות ולמנוע קיימות. מחכה לקניית הסנדלים החדשים לקיץ ולנסות את המוצר.

מוצר שתליתי בו תקוות גדולות ואיכזב מאד את הנסיינית שלי הוא האייליינר של חברת עפרה.
אני מאד אוהבת את המוצרים של החברה הזאת. הם בדר"כ עמידים וטובים. אני קיבלתי את העיפרון מהסדרה המטאלית. לדברי הנסיינית שלי לקח הרבה זמן עד שהעיפרון התחיל להימרח, ואחרי הרבה זמן שכבר נמרח בקושי ראו אותו..מאכזב, אבל אמשיך לנסות מוצרים אחרים שלהם כי בדר"כ אני מרוצה.

ועכשיו לקרמים שבחבילה..המוצר הראשון מסיכת פנים של חברת ביונד מועשרת בקוויאר שחור.
את המוצר הזה אני שולחת לנסיין מיוחד שלי שיתן את חוות הדעת שלו אחרי החג..וזה כבר בפוסט נפרד.




תחליב גוף של לאוקסיטן מכיל וורבנה, שמן אתרי תפוז,גרניום ולימון..הקרם עצמו נמחר ונספג במהירות..אני אישית לא אוהבת ריח של לימון אז קשה לי להתחבר אליו.

אהבתי אבל מאד את העיצוב של הבקבוקון..כמוצר לטיולים הוא בהכרח מנצח ונכנס לתיק.

והמוצר ה-מ-נ-צ-ח של הקופסה החודש הוא:
קרם ידיים חמאת שיאה של לאוקסיטן.
הקרם הגיע אליי בעיתוי הכי טוב שרק אפשר. בתחילת השבוע עקצה אותי דבורה ביד והיא גדלה פי 2.
כשהעקיצה ירדה נשארה היד י-ב-ש-ה ושום שמן או קרם לא הצליחו לנצח חוץ--מקרם הידיים של לאוקסיטן
מועשר ביסמין וילנ ילנג. המריחה שלו קלילה, הוא נספג ממש ממש מהר ולא נשאר שמנוני, העור ממש מרגיש כאילו הוא חי מחדש והריח..גן עדן.
זה מוצר שפשוט התאהבתי בו וללא ספק ארכוש אותו בעתיד. עולה 135 ש"ח ל 150 מ"ל ושווה כל שקל. הוא באמת קרם המסייע בריפוי כפי שמתיימר להיות.

חלק מהמוצרים שולבו במראה שלי לארוחת חג השניה.


לק- של OPI בגוון Big Apple Red
קרם הידיים של לאוקסיטן
ופילינג של דרמלוג'יקה.
שפתון מס' 04 בגוון טבעי של ביוטי קאר.
לובשת:
גופייה אפורה וטייץ שחורים.
עליונית בצבע חום שוקולד של "אלי טהרי".- חנות יד שניה בכפר שמריהו
שרשרת עשויה מחרצני פירות - מצאתי בשוק הפשפשים.
מגפוני חומים שמצאתי בחנות יד שניה בגדרה.

מחכה כבר לקופסה הבאה בתור:-)
שיהיה חג בצק שמח.

הבלונדה

תגובה 1: