יום שלישי, 15 במאי 2012

המלצות לקרמים לבעלי עור בעייתי

המלצת השבוע שלי הפעם מתעסקת במוצרי קוסמטיקה וטיפוח שונים מהרגיל. הרבה נשים בישראל סובלות מתופעות של סבוריאה ואסתמה של העור (אטופיק דרמטיטיס) ולא יכולות להשתמש במוצרי הקוסמטיקה והטיפוח הרגילים. החלטתי את הפוסט הזה להקדיש להם. חיפשתי בשבילן מוצרים מיוחדים שיעזרו להן לעבור את הקיץ.


 קצת רקע למי שלא מכיר: אטופיק דרמטיטיס, המוכרת גם כ"אסתמה או אלרגיה של העור" זוהי מחלה גנטית שכיחה בקרב הילדות, המתפרצת כתוצאה מסיבות שונות. לפי הסטטיסטיקות, כ- 20% מילדי העולם סובלים מאסתמה של העור והצפי הוא כי בעוד עשר שנים המספר יגדל לכ- 30%. בישראל נצפתה עלייה מיוחדת בהתפרצות המחלה בתקופות של מתח ביטחוני.


 רב המשחות והקרמים בשוק מכילים נפט וסטרואידים, אני החלטתי לחפש כאלו בלי ומצאתי  כמה מוצרים מעניינים:


 הראשון נקרא סקין סייבר- על בסיס מיצוי צמחי פוליגונום, הדס, מרווה ולענה נבדקה והוכחה בניסוי קליני ביותר וכבטוחה לטיפול טבעי בעור אטופי, ללא תופעות לוואי.סקין סייבר היא משחת עזרה ראשונה. היא מגיעה במרקם של ג'ל-אני אוהבת להחזיק במקרר, והיא נהדרת כשמגיעה התקף של גירוד!!
 מחיר מומלץ לצרכן של: 54.90 ₪ ל- 50 מ"ל

המוצר השני של חברת מורז נקרא קרם הרב-אטופיק מבוסס על 75% מיצוי צמח הפוליגונום מטפל, מרכך ומקל על אדמומיות, יובש, גירויים ופריחות בעור.הרב-אטופיק הינו קרם ללא סטרואידים וללא בישום, מתאים לשימוש יומיומי להגנה ושמירה על עור מגורה ורגיש. צמח הפוליגונום  ידוע כמשקם תאי עור, ומכיל מרכיבים אורגניים ויטמינים וחומצות טבעיות – השומרים, מאזנים ומרגיעים את רקמות העור ומעניקים לו איכויות ריפוי ייחודיות.


89.90 שקלים ל-250 מ"ל

פרטים נוספים על המוצרים של מורז אפשר למצוא באתר האינטרנט שלהם: http://www.moraz.co.il

מוצר אחרון לסיום הוא קרם הגנה של ד"ר עור ANTI-SUN SPRAY SPF30. הספריי מכיל: ויטמין E- נוגד חמצון יעיל הידוע ביכולתו לסייע להגנה הטבעית של העור בפני נזקי הסביבה והרדיקלים החופשיים.
פרו ויטמין B5- הידוע כמרגיע וכמסייע לשיקום עור מגורה.
חברה שלי ואני ניסינו אותו והוא מדהים- אין לו את התחושה הדביקה הזאת שיש בדר"כ וגם הריח שלו נעים-לא מריחים כל היום כמו בריכת שחיה. המחיר שלו 79.99 ₪ ל- 125 מ"ל.

שיהיה לכולנו קיץ בריא.


תגובה 1:

  1. אחרי שהתאכזבתי מקרם הידיים של מורז המהולל יש לציין, לא ניסתי עדיין מוצרים נוספים שלהם. את דר' עור היורשת מחבבת אך את סבוקאלם עוד יותר

    השבמחק