יום שלישי, 9 באפריל 2013

אירוע אופנה וחג העצמאות

חגיגות יום העצמאות יוצאות לדרך בעוד פחות משבוע. רובנו נמצא את עצמנו יושבות בצילו של איזה מנגל, נהנות ממופעי זיקוקי דינור ומקטרות על הילדים שמשפריצים קצף:-).

ביום העצמאות אנחנו תולים דגלים, מקשטים את המרפסוץ בכחול ובלבן..אז למה לא לדאוג גם לעצמינו לטיפה של פטריוטיות ובגדים בכחול ובלבן?

אתן רגילות שאני ממליצה לכן על פריטי אופנה מהאינטרנט הפעם החלטתי לפרגן לחנות ישראלית ולפגוש גם אתכן הקוראות שלי.

בהחלטה מהירה של רגע קבעתי עם ליאת מ "ליאת ותמרה בגדי מעצבים" שאגיע אליהן ביום שישי הקרוב
ה -12.4.13 החל מהשעה 10:00 בבוקר לחנות.


בחנות נערוך עבורכן אירוע אופנה מיוחד ליום העצמאות, אני אחכה לכן עם מבחר של פריטים בכחול ובלבן של מיטב המעצבים בארץ וקצת מחו"ל.
תוכלו לבחור שמלה, מכנסיים חולצה או הנעלה בצבעי הדגל..כמובן שיהיו גם פריטים צבעוניים וקיציים.

אז הנה כמה טעימות ממה שמחכה לכן:


גופיית משבצות- יכולה להתאים עם מכנסי ג'ינס מדליקים וסנדלים (או כפכפי אצבע לממנגלות)

חולצת כותנה קלילה- עם טעם של פעם.


שמלת קשירה קיציית, תראה נהדר עם כובע קש למראה נשי.


גופיית פסים בכחול ובלבן





שמלת ג'ינס פרחונית למראה אביבי



וקצת פריטים נוספים שישנם בחנות לא בצבעי יום העצמאות






אם אתן רוצות להתרשם מעוד פריטים ופרטים על החנות..מוזמנות להיכנס לדף הפייסבוק שלהן:
דף הפייסבוק של ליאת ותמרה בגדי מעצבים

ליאת גם הבטיחה שלרגל האירוע ביום שישי הקרוב ולקוראות המיוחדות שלי בפרט..על כל הפריטים תהיה הנחה של 20%!!

מצ"ב מפת הגעה:


אז מה אתן אומרות נתראה ביום שישי?

הבלונדה








תגובה 1:

  1. פריטים מגניבים לגמרי. הקדמת אותי קצת עם הפוסט לעצמאות חחח ;)

    שבוע מקסים!

    השבמחק